sobota 17. března 2018

Zas rok za náma

O jarních prázdninách jsem zjistila termín harrachovského loučení se zimou. Poznamenala jsem informaci do díáře a vyčkávala ...
Když  se předpověď počasí na minulý víkend začala rýsovat velmi optimisticky, zveřejnila jsem plán na víkend tento. Zadala MDH zapsat do jeho kalendáře, omluvila LK z tréninku a zápasů ... Jenže ouha!
Meteorologové vyhlásili návrat zimy. Provedla jsem chabý pokus plán zrušit. (MDH se zasekl a oponovat jeho “ předpovědi se nedá věřit “ bylo zbytečné). 
A tak jsme tu. Zima jako v ruském filmu🙄 Já vzdala i lyžování. Mínus osm na teploměru a pocitových mínus patnáct přispělo i k naší velmi krátké účasti na setkání s Krakonošem. Očividně jsme nebyli sami, koho chlad paralyzoval. Lidí bylo daleko méně než loni, kdy pro změnu lilo a lilo. Škoda. Stihli jsme jen dvoje bramborové lupínky, porci sejkor a střelnici 😀. Na trdelník, cukrovou vatu či řetízák jsem fakt už neměla ... 




3 komentáře:

  1. Kolotoce a minus 8 to je blba kombinacia, ale super, ze dodrziavate tradicie!

    OdpovědětVymazat
  2. ale jste dobří že jste se nenechali odradit a vyrazili ❤ krásnou neděli :o) přeju

    OdpovědětVymazat