středa 1. března 2017

Puzzle 1000 Flea Market

V pondělí přijeli MDP a vyrazili jsme do divadla. Branicke divadlo bylo dlouho zavřené . Na stránkách měli napsáno , že kvůli rekonstrukci. Skoro jsem se zaradovala, že už je "po". Divné mi bylo, že na hru s Vilmou Cibulkovou, o které si myslím,  že je dobrá herečka, byla prodaná sotva polovina lístků ... 🤔, ale připisovala  jsem to tomu, že se o znovuotevření ještě moc neví... Každopádně divadlo je stále v žalostném stavu jako před lety. Mám pocit, že není ani vymalováno. 
Naštěstí herci nezklamali 😉 
 No a MDM přivezla další krabici 😉



Zase jsem zapomněla měřit , kolik času to trvá 😉

4 komentáře:

  1. Já padám. Vždyť jsou všechny dílky stejné.

    OdpovědětVymazat
  2. To je bomba" Kultura - je smutne, ze je tak podvyzivena, u nas je to rovnake, sice listky nie su drahe, ale to prostredie by si zasluzilo investicie :(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Je to začarovaný kruh - např to StudioDva je hezky nové přímo na VN - poměrně drahé lístky ( 600 - 1000) a tohle staré potřebné je za 290-350 - peníze potřebují, ake za to prostředí si to ani nemůžou říct i když tam bude hrát např paní Maciuchová . Bude to o vlastnících, dotacích, sponzorech a tak - není to jednoduché, ale je to škoda

      Vymazat