středa 26. září 2012

Akce buňka

Když jsem včera s MLT kolem páté dorazila domů ze sběru kaštanů, přišla za mnou MDOD s tím, že potřebuje kouli na školní projekt, že koupila sádru a nafukovací balonek a co dál. Po krátkém vysvětlení o co jde a že to má být druhý den odevzdané, jsme cosi jako papermash vzdaly . Napadl mne polystyrén nebo aránžérská hmota. Tak rychle zadat vypracování domácích úkolů s chlapečkama MDH a šup do obchodu. V nejmenovaném kutilském jsme neuspěly, ani v jednom místním květinářství. V druhém jsme dopadly lépe. Měli dokonce oboje, ale zvítězil aranžerský korpus. Tím to však pro mne neskončilo ;) Doma z MDOD vylezlo, že  má nápad, jak by to šlo... neuháčkovala bys, mami, kolo a pak ještě tenhle tvar a taky tenhle a hlavně malý a pak trochu větší... víš, já mám další úkoly.... :)) Potěšena zájmem o pomoc - a dokonce háčkovanou ( nedávno nad tím ohrnovala nos) jsem hned po večeři začala. Po desáté jsem odevzdala polovary, v polospánku našla špendlíky, drátek, filc, vlnu a jehlu ... MDOD prý skončila ve tři ráno. Puntíčkáři mají holt težký život :)


 

 

4 komentáře:

  1. Ja z teba umrem, toto je uplna bomba, ci bunka?

    OdpovědětVymazat
  2. :)) to vážně nebyla moje iniciativa - jela jsem podle pokynů, to bílé a žluté jsem nedala, tak to vystříhala z filcu :)

    OdpovědětVymazat